.:: gadiS sepAndUK :.

mlm td(18hbjulai)..de mjlis prasmian SUKAm..mule3 aku xjoin pun sukArelawan..tp tapey amat3 memerlukan khidmat aku utk mgantikan salmi..hehe..oleh kerana die merayu smbil meraung3(heee..xpun...peace),,aku pun rela hati nk join.nk taw jd per?jd gadis sePAnduk..aku bwk dak kolej3 kTgB..mule3 dieowg smpai..dua org je yg dtg.aku tnye la mane yg len..dak due org 2 ckp mmg dua jer..kami sempoi..hehehe..sengal la dieowg..kolej3 len sume rmai..aku biar je lah..layannn...tup..tup..nk dkt prasmian rami lak dak kolej dieowg dtg..hmpeh lol..tipu aku rupenya..die ciap ckp.."xtaw la mcm ne tetibe dtg lak dieowg=)" sabar3 wahai azreen..yg beshnye..kolej ni de baby..hahaha..chipmunk..comeyh..nk mik gmbr dua ngan die..tp segan lak..agpun x smpt da..nk strt da mjlis...

bile da strt..dgn pnuh gayanya n sopan,,aku berjalan mengetuai kolej tun ghafar baba.dlm hati teramatlah malu..hehhee..tp jln kena penuh gaya bak kata amy..heee=] pas 2 de la ucapan3 dr vip3 kite..n zaki sbgai ketua pengarah..tahniah zaki=]....

prasmian ni gmpak gak..sbb prsmbhan3 dieowg besh..mcm 2 ade..dak3 sekolah wat show,,mmg besh..teruja..heee..x rgi join wpun jdi gadis sepaNduk jek..hakahkahak..



ni dak yg nipu aku..ingt tol lah due org je wkil kolej kowg..

gmbr ngn babY kTgb..hihihi...


time mule3 sampai pdg kawad..snap pic lu..huh!pp aku smkin temam..+_+


ni die yg aku kena pegang...


bile prgm da tamat..muke masing3 da chomot..huhu..
(aku,shaGy n taPeY)

snap3 pic lagiii....

dak3 course aku..mcm biase aku xde lam pic sbb aku yg kena snap pic..+_+

ni fatin nabila..


ni aku before nk g berkumpul..suke baju die..orange....!!!!!=]




lepas bis prasmian aku kna g padang kOQ..kemas3 kat karnival sukam lak..ponat seh..tp bahagia..hahhaha..



kerepek: something happen..+_+

2 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex